Veel gestelde vragen

Hier vind u de meest gestelde vragen, staat uw vraag er niet bij neem dan contact met ons op via ons contact formulier en wij zullen deze zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn standaard €3.95 Wanneer u voor meer dan €40 in 1 keer besteld in de winkel zijn de verzendkosten gratis. Uitgezonderd zijn verzendingen naar het buitenland hiervoor gelden afwijkende tarieven.

Welke betaalmogelijkheden zijn er bij jullie?

U heeft bij ons de mogelijkheid om te betalen via Ideal, Bancontact en via handmatige overboeking. Houd er wel rekening manier wanneer u kiest voor handmatig overboeken de verwerkingstijd kan oplopen. Wanneer u het product komt afhalen en bij afhalen wilt betalen kunt u dit tijdens het bestelproces aangeven.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Het is helaas niet mogelijk om de bestelling af te halen.

Verzenden jullie ook naar andere landen dan Nederland?

Op dit moment leveren wij aan Nederland en Belgie. De verzendkosten voor Nederland zijn 3,95 en vanaf 40 euro gratis. De verzendkosten voor Belgie zijn 7,95 en verzenden is gratis vanaf 100-, euro.

Wat is een Pre order?

Een pre order is een bestelling welke wel geplaatst kan worden in onze webshop maar welke nog niet geleverd is door de leverancier. Wij hebben wel een toezegging gekregen voor de verwachte levering. Let op bij een pre order kan het altijd zijn dat een bepaalde maat helaas toch niet geleverd wordt. Wij zullen uw betaling zodra dit bevestigd is aan u terugstorten op het bij ons bekende rekeningnummer. 

Wat is de levertijd?

De levertijd van onze artikelen is verschillend. Wanneer een artikel op voorraad is zal deze binnen 2 werkdagen aan u worden verzonden. Wij bieden ook handgemaakte artikelen of gepersonaliseerde artikelen aan hiervan is de levertijd meestal wat langer. De levertijd van een artikel staat altijd vermeld bij het artikel. Wanneer u een bestelling plaatst met artikelen met verschillende levertijden vragen wij u om rekening te houden met de langste levertijd. 

Met welke bezorgdienst werken jullie?

Op dit moment maken wij gebruik van de bezorgdiensten van PostNL en DHL service.

Kan ik de bestelling tussentijds aanpassen?

Wanneer uw bestelling nog op in behandeling staat heeft u nog de mogelijkheid om de bestelling aan te passen of te annuleren. Hierna is dit in principe niet meer mogelijk. U zou ons in dit geval een mail kunnen sturen met het verzoek om uw bestelling aan te passen, als dit nog mogelijk is passen wij het aan. Wanneer een artikel al verzonden is of gemaakt wordt dan kunnen wij het helaas niet meer aanpassen. En zal het indien mogelijk onder een retour vallen. 

Wat zijn de mogelijkheden betreft het retourneren van de producten?

Binnen 14 dagen na ontvangst van u product dient u bij ons uw retour aan te melden. Na het aanmelden van uw retour moet het product binnen 14 dagen bij ons binnen zijn, anders zal het recht van retour komen te vervallen.
Dit kan middels ons retour formulier welke u hier vind 

https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/tofspul/files/nl_nl_1_Algemene%20voorwaarden%20TofSpul%20September%202017%20%282.pdf?t=1506583818

U mag dit ook per mail aanmelden (info@tofspul.nl). Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer en de reden voor retour.

De kosten voor het retour zijn voor uw zelf. 

U bent zelf verantwoordelijk voor uw retourzending, tot het moment dat wij deze hebben ontvangen. Wij adviseren u daarom om uw retour goed te verpakken, en te verzenden met een Track and trace nummer. Wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies/kwijtraken van uw retour zending. Hiervoor kunt u zich altijd richten tot de vervoerder. 

Na ontvangst van uw retour bieden wij u de keuze voor een nieuw product of terugbetaling van het eerder betaalde bedrag.
Wij zullen ervoor zorgen dat bij een terug betaling het volledige betaalde bedrag inclusief verzendkosten binnen 14 kalenderdagen op het bij ons bekende rekening nummer zal worden teruggestort.

Uitzonderingen voor retour zijn: gepersonaliseerde producten, ondergoed, sieraden, of producten waarvan wij het vermoeden hebben dat deze gedragen zijn of opzettelijk beschadig zijn. Lees daarom altijd onze algemene voorwaarden door. Hier staan alle voorwaarden welke van toepassing zijn voor het retourneren van artikelen.

Is er een minimaal bestel bedrag?

Nee wij hanteren geen minimaal bestel bedrag.

Kan ik speciale wensen aangeven?

Bij enkele artikelen is het mogelijk deze te personaliseren. De optie's die beschikbaar zijn staan dan bij het artikel vermeld.

Mocht u een andere optie wensen die niet in de webshop is weergegeven neem dan via het contact formulier contact met ons op zodat wij kunnen kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Wat zijn de gegevens van de webshop?

Contact personen : Angela van Est en of Nicole Dijkhuizen
2721CM Zoetermeer
Email: info@tofspul.nl
Betaal gegevens: IBAN: NL16INGB0007967118 ten name van TofSpul
Velmeld bij uw betaling altijd uw ordernummer, welke u terug kunt vinden op de bevestiging.

KVK: 69538913
BTW nummer:NL857910425B01

 

Gastenboek

  • 09-09-2018 - 2 setjes besteld en ik vind ze helemaal geweldig.
    Ga...  lees meer
  • 07-09-2018 - Super snel bezorgd na bestelling, goede kwaliteit en pasvorm. Ik...  lees meer
  • 06-04-2018 - Pakketje snel ontvangen en superblij met de kwaliteit van de...  lees meer
Plaats een bericht
© 2017 - 2018 Tofspul | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.